Ik heb een vraag, opmerking, suggestie of klacht voor Veepee. Hoe kan ik best contact opnemen?

Klantentevredenheid is een toppioriteit voor Veepee. Elk lid van Veepee met een vraag of klacht, vragen we daarom om altijd contact op te nemen met onze medewerkers van de klantendienst. Zij zijn elke werkdag bereikbaar via mail via "Help & Contact" die op elke pagina van de site beschikbaar is. Je mag er op rekenen snel een reactie te ontvangen.

Heb je een specifieke klacht of vraag, dan kan je ook een berichtje sturen naar feedback.nederland@veepee.com

Tot wie kan ik me richten in geval van klachten, en via welke kanalen? 

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform ( https://ec.europa.eu/consumers/odr/).