Hoe retourneer ik een artikel?
Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen tijd om je retourzending aan te vragen en vervolgens 14 dagen om hem op te sturen naar Veepee.
Maak een retouraanvraag aan op de site (via een computer) of via de Veepee app:
- Klik op "Mijn bestellingen" via het "Menu" linksboven in je account
- Kies de betreffende bestelling
- Klik daarna op "een artikel retourneren"
- Volg de instructies
- Kijk op de site van Mondial Relay welk het dichtsbijzijnde punt in je buurt is
- Kleef het aangemaakte verzendlabel van Mondial Relay op je pakket
- Pak het artikel of de artikelen zorgvuldig in (dat mag in het oorspronkelijke pakket) en voeg het retourformulier toe aan je pakket
-Kreeg je een identificatielabel voor gevaarlijke stoffen bij je gedownloade retourdocumenten? Kleef dit eveneens op het pakket.
- Geef het pakket af in het Mondial Relay punt van je keuze.
De aangewezen en goedkoopste optie (€ 2,95) is Mondial Relay. De retourkost zal in dat geval afgehouden worden van het terugbetaalde bedrag van het geretourneerde pakket. Je kan ook een andere dienst kiezen, maar dit zal duurder zijn en dan betaal je reeds bij de verzending.
Wanneer wij je retourzending in goede staat ontvangen en verwerkt hebben, krijg je natuurlijk meteen het door jou betaalde bedrag van de artikelen terug. Die terugbetaling gebeurt zo spoedig mogelijk, maar zeker binnen 14 dagen, de dag volgende op de melding van de herroeping. De oorspronkelijk verzendkosten betalen we je altijd terug wanneer je een bestelling volledig retourneert.
Belangrijk: We vragen je om de geretourneerde artikelen in hun oorspronkelijke verpakking van het merk en staat terug te sturen. Gelieve zorg te dragen voor de geretourneerde artikelen. Voor gevlekte, beschadigde, gewassen of ernstig gekreukte artikelen is Veepee gerechtigd om een waardevermindering in te houden.
Retour adres: Veepee, Dienst retour, Kamerlingh Onnesweg 2, 4131 pk Vianen, Nederland
Herroepingsformulier: https://www.veepee.nl/northdocs/nl/retractation_NL.pdf